söndag 21 september 2008

Förkylning, Tårar och stapplande steg

Ja då har man blivit smittad av lilla Olly bolly, nysa snyta sig, nysa snyta sig hela tiden. Ja bättre att jag är dålig än Olly, för fjompig är jag när hon blir sjuk...
Var inne på bloggen Lantluft och läste, då rann tårarna. Hon skrev om årsdagen för sitt hjärtebarn, så fint.
Imorgon ska jag o Caisa åka med barnen till Albertinas grav, det känns skönt... Samtidigt som hjärtat kramas hårt av sorg o saknad, så fylls det även med glädje över att ha fått henne. Oj oj oj då vad tårarna rinner ser knappt vad jag skriver, och nu rinner näsan ännu mer...:) Nej nu får jag gå och hämta näsduk.
***
Ja just det måste ju berätta ngt. roligt oxå, Olly tog sina första stapplande steg i Lördags 20/9 så söt. Så nu blir det högt o lågt o överallt ...:)
***
Säger även GRATTIS till storsyrran Lotta på den stora dagen....:) vågar inte säga vilken...hihi
På återseende

2 kommentarer:

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Vilken liten sötnos Ni har!! Det är ju så gulligt med dom första stapplande stegen :)

Hittade hit från min kära vän med bloggen Lantluft.

Kram och jag önskar Dig en fin måndag.

Flisan

Dubbelörn sa...

En stor varm kram till dig ikväll!!