tisdag 9 september 2008

Djungelbröllop...

Då har man gjort ett besök i djungeln... Amazonas tror jag det var :) Så spännande... det tog inte lång tid alls att åka dit.... konstigt, har alltid trott att amazonas låg i sydamerika... och vi var ju kvar i göteborg hmmm... Ja så här vackert var det, när vi tog en söndags promenad i slottskogen i Göteborg. Men visst är det lite djungellikt...



Och när man har varit på barnens zoo, så måste man bada när man kommer hem. Kul tycker Olly då kan man skvätta o skaaba sig som det värsta...
Nej nu får jag sluta för dagen, då jag ska njuta av mitt rödvin. Vi har nämligen bröllopsdag idag...13år, oj oj vad tiden går. Undrar vad man firar när det är 13 år, någon som vet?...
Just det faster fyller ju år oxå, GRATTIS Ankan


1 kommentar:

Linnea Yngvesson sa...

hej min stora faste Caro.
Jag har aldrig kört över 20, ellr i regn eller längre än till brevlådorna inte brutit mot ngn utav dina regler ! (a)