lördag 11 oktober 2008

Paket... till lilla mig...

Då har man jobbat färdigt för dagen, när jag gick imorse så var det väldigt grått o trist ute... regn o rusk fy vad ruggigt. Vad baka då... varför inte en solroskaka, den kanske kan locka fram solen...:) å kan ni tänka er det blev uppehåll o lite ljusare ute, kunde t.o.m ta fikapausen ute på bryggan. Så härligt så...
Gissa vad gubben o trollungen gjorde när en annan fick jobba... helt rätt! Dom tog en tur till lé stada, var ju så mysigt förra helgen... men hallå jag var ju inte med!! då kan det ju inte bli mysigt eller... Tydligen hur mysigt som helst...:) Så gick de till en underklädesaffär... superman kan inte få nog av kallingar nu eller vadå...hahaha... Men nu sålde de inga kallingar där... tji fick han och paket fick jag. Mm vackra underkläder tror ni men icke då.
Ett vackert halsband var det i paketet (dom får gärna åka till stora staden utan mig fler ggr.) Lôve you gubben<3
I paketet låg detta halsband med 2 vingar, på en av vingarna står det "Never another you". Kan ju stå för både gubben o trollungen, men när jag läser orden får det mig att tänka på vår lilla Albertina.

Visst är det fint... Jag är väldigt glad att dom tog en tur till stan.

Nu blir det lite slapp i soffan innan nattpasset börjar, sen off to work in the morning... hm vad baka imorgon tro...

Njut nu av helgen alla underbara människor.

Kram Caro

2 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Smycket var verkligen vackert o jag skulle också mer än gärna ta emot den. Hur jag nu ska få kära mannen dit... ;)

Förstår betydelsen... för din känsla är min känsla... Alltid tillsammans

Stor varm kram

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Vilket vackert smycke!
Och så härligt det låter med fika på bryggan... Bara att passa på innan det blir alldeles för kallt :)

Ha en skön söndag!

Kram
Flisan.