fredag 20 februari 2009

Frisk javisst

Nu känner vi äntligen igen våran Trollunge, hon äter och tjötar på som vanligt. Det var inte magsjuka trots allt, det var influensa... fy vad feber hon fick min lilla älskling. Ja så nu har jag haft en mycket jobbig vecka, då jag blir så orolig o rädd att hon ska försvinna från oss. Ja jag vet att man inte ska oroa sig i onödan, lite feber är väl ingen fara, att alla mammor är oroliga för sina barn och att så är det bara... men har man en liten ängel som flyger i det blå så blir det så, iallafall för mig. Ja just det när Olly ser änglar så kallar hon dem för pippi, så Albertina är vår änglapippi. Den vackraste som himmlen har skådat.



Ja här kommer iallafall kort på en trött trollunge som säger godnatt till "kaatt" och åker lite pulka med morsan nu när vi äntligen fick lite snö...



Ja med denna bild säger vi nu godnatt o tack

Caro

Ja just det så här vintrigt o härligt var det utanför D.I.P i Torsdags kväll. Titta gärna in hos D.I.P där det kommer in nya varor titt som tätt...

2 kommentarer:

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Skönt att vara igång igen!
Det är aldrig kul med influensor och annat trist...

Så söt trollunge!

Trevlig helg!

Kramar.

Ingela la la sa...

Nu var det länge sen jag kikade in här! Skönt att lilltjejen är bättre. Jag håller med dig, man har all rätt i världen som mamma att oroa sig och sen oroar man sig lite till..
Ha en bra kväll!
Kram Ingela