söndag 11 januari 2009

Inskolning


Ja då har man börjat att skola in trollungen på dagis. 2 ggr. har hon varit där och ja hon bara stövlar in, kollar läget och börjar sedan att leka..:) Såååå söt hon är... än så länge... vänta bara tills hon blivit varm i kläderna och börjar att domdera med de andra... Käre bananer, det blir grejer... Fast det är klart hon lär sig nog snabbt att hon inte kan få allt... Det här låter ju som om hon är en bortskämd liten trollunge, men det är hon absolut inte...:) Men man måste ju få testa, ett tjut gör kanske att man får ha den där grejen.

Ja inskolningen har börjat bra så vi får hoppas att den fortsätter lika bra.

Så här poserar man på dagis...


Lyftas och bäras ska det göras hela tiden. Inte konstigt att det blir ngr. blåmärken här o var på den lilla kroppen.
*

Nu så ska syrran o jag till Stockholm på inköp inför våren... Hoppas det blir en kul o inspirerande mässa... förra var ju ingen höjdare... Men jag känner på mig att vi kommer att få tag på många vackra saker..:) Ja det var detta lilla inlägg från mig för nu... ska se om det blir ngt. bloggande från sthlm. Man vet aldrig...

*

Önskar nu alla er som tittar förbi här då o då, en inspirerande och givande vecka fylld av energi.


Kram Carolina
P.s Då vi är på inköp så håller D.I.P stängt under V.3 D.s

3 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Er sötnos är bara för go!!

Precis en sådan som jag drömde om, men här blev det bara killar... ;)

Lycka till i Stockholm o hoppas du finner godbitar där...

Kikade in i vecka till Årstiden som "alla" skriver om. Trodde något radikalt hänt där eftersom alla bloggare skrev om denna butik...

Jag fattar nada... Butiken har jag besökt under årens lopp. Har aldrig tyckt det varit något speciellt. Bara ett hål i väggen, med en massa grejer som alla övriga inrednings- o webbutiker har. Tror även du har delar av dessa grejer ;). Rörigt, plottrigt utan en enda röd tråd... Det är inte en butik för mig...

Himlar med ögonen över haussningen. Över en butik som inte är alls något speciellt...

Så snälla lova att du är annorlunda o inte höjer Årstiden till höjderna *gapskrattar*

Anonym sa...

hej!

ville bara fraga hur det gar for er i stockholm! far ni kopt in nagot eller ar det bara cosmos som gar ner!?
prata foresten med trollungen idag pa msn vi sjong imse vimse spindel ihop sen sjong hon i ett hus... o rakte ut handen till mig, horde dock en mans rost i bakgrunden gissar att det var tomten.
hoppas att ni har kul i stockholm
kram emma

Ingela la la sa...

Vilken härlig liten tjej! Skönt att inskolningen går bra!

Hoppas att ni haft det bra i Stockholm.

Trevlig helg
Kram ingela