fredag 5 december 2008

En galen tjej...


Hej på er, ett litet inlägg får det bli... precis suttit och lagt in lite bilder på D.I.P:s blogg och timmen börjar bli sen, hunden måste ut... så då måste jag det oxå.:) Ja vad händer egentligen, inte mycket tror jag... Trollungen har lärt sig säga katt. Tycker om att skrämma folk genom att peta på dem samtidigt som hon säger bö, sen flinar hon och stampar på stället.:) så söt så söt... Ja hon har oxå fått för sig att när hon går omkring här hemma så är det roligt att sätta på sig ngt. på huvudet...

Visst ser jag söt o snäll ut här...

...men här ser ni mig när jag är mitt rätta jag... helgalen...:) men oj oj oj så go...

Ja jösses hon ser till så att man har fullt upp, så därför får jag nu ge mig för idag... hon vaknar nog snart för ja hon vaknar fortfarande på nätterna... Gäsp... Sova en hel natt eller några i sträck finns det... ja man kan ju alltid drömma.:)

Det var allt för mig... återkommer jag lovar...

P.s. Tänk nu på att inte stressa så här i juletid... allt hinns med... gör lite varje dag istället för allt på en gång...

Ja just det imorgon ska vi kanske gå på julmarknad på hembygdsgården Öckerö, det brukar vara mysigt... hej igen...

3 kommentarer:

Monika sa...

Vilket charmtroll!

Dom är ju hur härliga som helst de små gullungarna. Har haft mina barnbarn här i helgen och det är verkligen upplyftande.

Den lille talade resolut om att det var kallt och att man måste ha hånkahångel på sig! (långkalsoner)
Visst är det väl hur gulligt som helst! :o)

Ha det gott, njut av varje härlig liten minut :o)

Kram

Monika

Anonym sa...

hej!

maste bara saga att dessa bilder gor att jag langtar hem. kunde inte halla tillbaka tararna nar jag fick se dessa bilder..
aaaaa vad jag langtar..

poooosssa henne fran mig.
Emma

Ingela la la sa...

Men så sööt!

Hoppas allt är bra!

Önskar dig en bra 3:e advent.

Kram